قیمت دستگاه آکوا فیشیال با تخفیف ۳۰ درصدی

دستگاه آکوا فیشیال را به عنوان یک دستگاه جوان کننده  پوست می دانند. این دستگاه مجموعه ای از چند دستگاه می باشد که با هم دیگر اثر معجزه آسایی بر پوست به جا می گذارند. در این مقاله به طور مفصل به معرفی آکوا فیشیال ایرانی می پردازیم. اگر به دنبال آن هستید که از قیمت دستگاه آکوا فیشیال مطلع شوید پیشنهاد ما این است عجله نکنید و تا انتهای مقاله را بخوانید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

قیمت دستگاه آکوا فیشیال با تخفیف 30 درصدی

تجارت دستگاه آکوا فیشیال با سود آوری بالا

تجارت دستگاه آکوا فیشیال با سود آوری بالالایه های پوستی از بیرونی ترین سطوح بدن هستند که به طور مستقیم و مداوم در معرض آلودگی های محیط می باشند. از جانبی دیگر کمبود یک سری از مواد لازمه در پوست باعث از دست دادن شادابی و افتادگی می شود.

پوست صورت به دلیل آن که در همه ی موقعیت ها قابل رویت است بر چگونه به نظر رسیدن ما در  اجتماع اثر می گذارد. همه ی ما راه های گیاهی و شیمیایی مختلفی را برای شاداب کردن پوستمان امتحان کرده ایم، که یا جوابی نگرفته ایم و یا اندکی تغییر احساس کردیم که در کوتاه مدت از بین رفت و دوباره به حالت اول خود برگشتیم.

در  زمانه ای که عصر سرعت است انتظار می رود در این حوزه، یعنی شاداب کنندگی و جوانی پوست اقداماتی صورت گیرد، خبر خوش این است ورود دستگاه آکوا فیشیال ایرانی مدت هاست این مشکل را حل کرده است.

رسیدگی به پوست و دغدغه نگه داری از آن یک مسئله همگانی است و در همه ی کشور ها این نیاز حس می شود. ترس و نگرانی از بالا رفتن سن و چروک شدن و افتادگی پوست دغدغه همه مردم فارغ از جنسیت می باشد.

اما چندین  سوال مهم پیش می آید که:

  • آکوا فیشیال چیست؟
  • انواع آکوا فیشیال به چه صورت است؟
  • کاربرد آکوا فیشیال در چه حوزه ای است؟

و بسیار سوالات دیگر درباره این دستگاه که در بخش های بعدی مقاله پاسخ خواهد داده شد و متوجه می شویم که چگونه تجارت دستگاه آکوا فیشیال با سود آوری بالایی رو به رو است که همه بازار ها از آن استقبال می کنند.

خرید دستگاه آکوا فیشیال صادراتی

خرید دستگاه آکوا فیشیال صادراتیقبل از خرید دستگاه آکوا فیشیال صادراتی شاید بهتر باشد بیشتر با این دستگاه آشنا شویم تا بتوانید بهترین آکوا فیشیال  را خریداری کنید.

با توضیحاتی که در بخش قبل در مورد پوست و به دنبال آن معرفی این دستگاه داده شد، قطعا حدس زده اید که هدف از عرضه آکوا فیشیال چه می باشد.

این دستگاه مجموعه ای از خدمات جهت مراقبت و بهبودی پوست صورت را که قبلا با دستگاه های جدا انجام می شد را یکجا ارائه می دهد. اما برای اینکه به طور دقیق تر با نحوه کارایی آن آشنا شویم بهتر است ابتدا به معرفی انواع آن بپردازیم.

گفتیم که  آکوا فیشیال مجموعه ای از چند دستگاه مراقبت از پوست است. هر کدام از این دستگاه ها به اصطلاح تشکیل دهنده یک بازوی آکوا فیشیال هستند.

عامل تنوع دهنده این دستگاه معجزه کننده پوست، تعداد این بازو ها می باشد، مانند:

  • دستگاه آکوا فیشیال ۶ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۷ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۸ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۹ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۱۱ کاره

همه بازو ها در کنار یکدیگر تکمیل کننده ای هستند برای آن که روی پوست اثر قوی و شگفت انگیزی بگذارند، که اثر آبرسانی و شاداب کنندگی در عمق پوست صورت بگیرد، نه صرفا روی سطح پوست صورت که در زمان کوتاهی از بین می رود.

در ادامه به معرفی بازو ها می پردازیم تا با کارایی هر کدام بر پوست آشنا شوید و خرید مطمئنی از دستگاه آکوا فیشیال صادراتی داشته باشید.

قیمت به روز دستگاه آکوا فیشیال

قیمت به روز دستگاه آکوا فیشیالبه منظور تعیین کردن قیمت یک محصول نیاز است عوامل مختلفی را در نظر گرفت. یکی از این عوامل که می تواند بر قیمت به روز دستگاه آکوا فیشیال اثر بگذارد انواع این دستگاه با توجه به تعداد بازو ها می باشد که در بخش قبل از آن ها نام بردیم.

هر چه تعداد این بازو ها بیشتر باشد یعنی خدمات بیشتری توسط این دستگاه قابل ارائه است، و در نتیجه قیمت آن بیشتر می شود. شاید اگر با هر بازوی  آکوا فیشیال آشنا شوید بهتر بتوانید هزینه آکوا فیشیال را بر آورد کنید.

  1. بازو میکرودرم یا هیدرو کربن
  2. بازو آر اف یا رادیو فرکانسی
  3. بازو بیو
  4. بازو آلتراسونیک یا اتو صورت
  5. بازو اسپری اکسیژن
  6. بازو آیس رولر
  7. بازو نور درمانی یا ماسک ال ای دی
  8. بازو مزوگان
  9. بازو گالوانیک
  10. دو بازو هایفو تراپی

شاید زود باشد که بگوییم با وجود این تعداد دستگاه که هر کدام کار تخصصی خود را به روی پوست شما انجام می دهند، نرخ دستگاه آکوا فیشیال را چه مقدار تخمین می زنید؟

هنوز با نقش و کاربرد دقیق بازو ها آشنا نشده اید، شاید بعد از آگاهی از کاربرد و اثرگذاری فوق العاده و سریعشان بر پوست متوجه ارزش این دستگاه استثنایی شوید. پس ادامه مطالب را حتما مطالعه کنید.

نماینده فروش دستگاه آکوا فیشیال در سمنان

نماینده فروش دستگاه آکوا فیشیال در سمنانوجود نمایندگی ها امکان دسترسی را برای خریداران عمده سهل می کند. یکی از نمایندگی های فعال در زمینه  عرضه دستگاه آکوا فیشیال ارزان را می توان در سمنان یافت. این نمایندگی به منزله یک فروشگاه دستگاه آکوا فیشیال آمادگی عرضه انواع این دستگاه را دارد.

شاید بد نباشد قبل از اشاره به کارکرد بازو ها به تفاوت انواع آکوا فیشیال ها اشاره کنیم.

دستگاه ۶ کاره، بازو های نور درمانی، مزوگان، گالوانیک و هایفو تراپی را ندارد.

دستگاه ۷ کاره فاقد بازو های مزوگان، گالوانیک و هایفوتراپی است. دستگاه ۸ کاره دو بازوی گالوانیک و هایفوتراپی را دارا نمی باشد و در نهایت دستگاه ۹ کاره از دو بازوی هایفو تراپی که امکانی جدید برای دستگاه ۱۱ کاره است محروم می باشد.

بهترین تولید کننده آکوا فیشیال در ایران

بهترین تولید کننده آکوا فیشیال در ایرانبهترین تولید کننده آکوا فیشیال در ایران را می توان از کیفیت محصول عرضه شده اش شناسایی کرد. کیفیت در این محصول برابر است با کیفیت خدماتی که بازو ها ارائه می دهند.

بازو میکرودرم و هیدرو کربن خود به عنوان یک دستگاه جدا استفاده می شود که با تعبیه شدن آن بر دستگاه آکوا فیشیال اتفاقی ویژه است. استفاده از این بازو کمک می کند به صورت غیر شیمیایی لایه های بیرونی و سلول های مرده پاکسازی شود. به کارگیری این روش به طور تقریبی به سال ۱۹۸۵ می رسد و تا به امروز یک روش معتبر و فاقد عوارض است. اما به منظور اثر گذاری بیشتر از بازو های دیگر در کنار آن استفاده می شود.

بازو آر اف یا رادیو فرکانسی از طریق روشی غیر تهاجهی به تغییر بافت های چربی پوست کمک می کند و از این طریق به فرم دهی صورت کمک می کند. امواج آر اف در زیر لایه پوست تولید گرما می کند و از این طریق بافت های چربی اضافی پوست را دچار تغییر می کند و به مرور به بازسازی کلاژن پوست صورت کمک می کند و شاهد سفت شدن پوست صورت می شوید.

می دانیم که سفت شدن بافت صورت برابر است با دیرتر چروک شدن و جلوگیری از افتادگی زود هنگام و در نتیجه پوستتان جوان تر به نظر می رسد. امواج آر اف یک درجه عمیق تر از بازوی میکرودرم بر پوست اثر می گذارد، پس استفاده از این بازو بعد از به کار گرفتن میکرودرم یا هیدروکربن اثر گذار است.

بازو بیو با ورود اشعه های بی ضرر به پوست کمک به رفع مشکلات پوستی می کند. کار این بازو بیشتر سینوسی است. سینوس ها به حفره هایی که روی پوست است می گویند که وظایفی را به عهده دارند. در صورت اشکال در فعالیت آن ها مشکلاتی نه تنها در پوست بلکه در تنفس هم ایجاد می شود.

کاربرد این بازو دو منظوره و تخصصی تر است و به منظور رفع اختلالات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

تا اینجا با سه بازوی مهم آشنا شدید. سه بازوی این دستگاه به تنهایی سه کارکرد عالی و موثر بر پوست هستند که در کنار هم اثرات شگفت انگیزی از خود به جا می گذارند. در ادامه به معرفی بازو های دیگر هم می پردازیم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

شرکت دستگاه آکوا فیشیال معتبر در سراسر کشور

شرکت دستگاه آکوا فیشیال معتبر در سراسر کشوریکی دیگر از عوامل اثر گذار بر قیمت، برند و اعتبار شرکت تولید کننده و عرضه کننده می باشد. بدین منظور نیاز است در کنار آشنایی با کارکرد دستگاه آکوا فیشیال، شرکت های معتبر عرضه کننده این محصول را در سراسر کشور شناسایی کرده و معتبر ترین آن ها از لحاظ برند و کیفیت را جهت خرید خود انتخاب کنید.

شرکت های معتبر امتحان خود را در بازار پس داده اند و خریداران با خیالی آسوده دست به خرید می زنند. از جانبی دیگر شرکت های معتبر به دلیل تجربه چندین ساله خود نیاز مشتری را شناسایی کرده اند و تیم قوی آمادگی پاسخ گویی و مشاوره به خریداران را دارند.

بازار خرید انواع آکوا فیشیال در ارومیه

بازار خرید انواع آکوا فیشیال در ارومیهیکی از بازار های پر رونق داخلی را می توان در ارومیه مشاهده کرد. حراجی دستگاه آکوا فیشیال رونق این بازار را چند برابر کرده است. خرید دستگاه های جدا برای هر خدماتی که بازو ها ارائه می دهند به تنهایی هزینه گزافی را روی دست شما می گذارد به همین دلیل آمدن دستگاه آکوا فیشیال اتفاقی خوب را رقم زد.

بیایید با کارکرد تعدادی دیگر از بازو های این دسنگاه آشنا شویم.

بازو آلتراسونیک یا اتو صورت هم مانند سه بازوی قبلی که معرفی کردیم کارکردی غیر تهاجمی دارد به همین دلیل می تواند به جای لیزر و استفاده از راه های پر خطر و مصنوعی دیگر جایگزین شود. اما این بازو چه می کند؟

این بازو به پوست صورت حرارت می دهد. زمانی که ماسک های گیاهی و مواد مغذی مورد نیاز پوست را روی پوست قرار می دهیم نیاز به عاملی هستیم که کمک کند این مواد به خوبی جذب پوست شوند بدون آن که به پوست آسیب برساند، و این کار توسط این بازو به خوبی انجام می گیرد و از این طریق به شاداب شدن پوست با جذب مواد مورد نیازش کمک می کند.

وظیفه ی بازوی بعدی از اسمی که دارد کاملا مشخص است. همان طور که موجودات برای بقا نیاز به تنفس کردن دارند و این امر با ورود و خروج اکسیژن صورت می گیرد، سلول های موجود در سطح پوست هم از این قاعده مستثنی نیستند و نیازمند اکسیژن هستند تا زنده بمانند.

بازوی اسپری کننده اکسیژن مسئولیت این کار را به عهده دارد و مثل یک شوالیه به کمک سلول های پوستی شما می آیند و به آن ها کمک می کند تا زنده بمانند و پوست شما را شاداب نگه دارند.

عرضه دستگاه آکوا فیشیال ارزان قیمت

عرضه دستگاه آکوا فیشیال ارزان قیمت عرضه دستگاه آکوا فیشیال ارزان قیمت را می توان از عمده فروشان این دستگاه انتظار داشت.

نحوه خرید را هم می توان جزو عواملی دانست که بر قیمت نهایی اثر می گذارند. خرید عمده قیمت مناسب تری نسبت به خرید به صورت جزئی دارد.

از جانبی دیگر هر چه تعداد بازو های دستگاه آکوا فیشیال بیشتر باشد قیمت آن را به مراتب بیشتر خواهد شد. به همین دلیل نوع شش کاره آن پایین ترین قیمت و نوع یازده کاره آن بالاترین قیمت را دارد.

از بارزو های باقی مانده دیگری که هنوز با کارکرد آن ها آشنا نشدیم می توان بازوی آیس رول نام برد. به این بازو غلطک یخی هم می گویند. مایعی که در این بازو استفاده می شود ترکیبی از ژل و آب است که باید قبل از مصرف منجمد شده باشند.

کم کم داریم با کارکردهای جالب و جادویی این دستگاه آشنا می شویم. حتما زمانی که کبودی یا زخمی یا دردی در صورتتان ایجاد شده به شما پیشنهاد کرده اند روی آن یخ بگذارید. کار این بازو تقریبا همین می باشد با این تفاوت که به طور تخصصی این کار را انجام می دهد.

هنگام درد در ناحیه صورت، ورم و احساس سوزش استفاده از این بازو بسیار موثر است، از جانبی دیگر خنکی حاصل از بازو به سفت شدن بافت پوست بسیار کمک می کند، و یکی از بازو هایی است که بعد از گرما دادن صورت به منظور تثبیت سلول و بافت پوستی به سراغ آن می روند.

صادرات دستگاه آکوا فیشیال به صورت عمده

صادرات دستگاه آکوا فیشیال به صورت عمدهدر مورد میزان اهمیت دهی به پوست در ابتدا صحبت کردیم، و اشاره کردیم که همه ی انسان ها فارغ از فضای جغرافیایشان به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهند.

پس با تکیه به این نیاز دائمی و کاربردهایی که این دستگاه یک جا عرضه می کند می توان صادرات دستگاه آکوا فیشیال را یک انتخاب هوشمندانه برای دستیابی به سود بالا دانست.

یکی از اولین قدم ها برای صادرات یک محصول این است که مصرف کنندگان آن را شناسایی کرد.

آکوا فیشیال ها به دلیل آن که یک دستگاه تخصصی است استفاده از آن نیاز به مهارت دارد، به همین دلیل سالن های تخصصی پوست و بعضی از کلینیک ها از اصلی ترین مصرف کنندگان این محصول می باشند.

بازرگانی فروش آکوا فیشیال در کرمان

بازرگانی فروش آکوا فیشیال در کرمانکرمان را هم می توان به عنوان یکی از بازرگانی های فروش آکوا فیشیال خوش نام معرفی کرد.

یک بازرگانی معتبر به خوبی می تواند شما را در شناسایی بازار داخلی و خارجی راهنمایی کند تا بتوانید سود حداکثری برای خود حاصل کنید.

بورس دستگاه آکوا فیشیال تهران

بورس دستگاه آکوا فیشیال تهرانبورس دستگاه آکوا فیشیال تهران را می توان از طریق آشنایی با دستگاه آکوا فیشیال ۹۸ که به بازار عرضه شده است مشاهده کرد.

قطعا روز به روز محصولی پیشرفته تر جایگزین محصول قبلی می شود که علاوه بر پوشش دادن خدمات قبلی، خدماتی نوین هم ارائه می دهند.

دستگاه  آکوا فیشیال ۱۱ کاره به عنوان یکی از رو بورس ترین و پیشرفته ترین نوع این دستگاه شناخته می شود.

این دستگاه دو بازوی جدید با عنوان هایفو تراپی دارد که خاصیت درمانی معجزه آسایی دارد.

نواحی مختلفی در صورت مانند اطراف لب، گونه ها و فک به دلیل نازک بودن پوست بیشتر در معرض افتادگی و شل شدگی قرا می گیرند و اولین چروک ها را در این نواحی می بینیم.

هایفو تراپی که پژوهش های مختلفی غیر تهاجمی بودن آن را ثابت کرده اند، از بین برنده و پیشگیری کننده ای مناسب برای حذف چروک و سلامت پوست می باشد.

گروه تامین کننده انواع دستگاه آکوا فیشیال

گروه تامین کننده انواع دستگاه آکوا فیشیالگروه تامین کننده انواع دستگاه آکوا فیشیال با هدف ارائه محصولی که به سلامت پوست افراد کمک می کند روز به روز در حال تلاش عرضه محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب هستند.

تنوع این دستگاه علاوه بر تعداد خدمات ارائه دهنده در اندازه ی آن هم می باشد.

نوع قابل حمل و ثابت دستگاه آکوا فیشیال موجود می باشد.

شاید وقت آن رسیده است که در مورد قیمت این محصول صحبت کنیم. با وجود این همه خدماتی که این دستگاه ارائه می دهد و مزایایی که به همراه دارد فکر می کنید چه قیمتی مناسب می باشد؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *