قیمت فروش دستگاه لیزر موی زائد

قیمت فروش دستگاه لیزر موی زائد

امروزه برای حذف موهای زائد در بدن، روش های زیادی وجود دارد، ولی اکثر مردم به دنبال راهی هستند که موهای زائد بدنشان را به صورت دائمی حذف نمایند و به همین منظور لیزر موهای زائد رایج گردید، که به صورت قطعی و دائمی، شما را از دست موهای زائد بدنتان راحت می کند.

عمل لیزر موهای زائد از طریق دستگاه های لیزر انجام می گیرد که بسیار  متنوع بوده و این تنوع، در قیمت دستگاه های لیزر تاثیر بسزایی خواهد داشت و در حقیقت قیمت فروش دستگاه لیزر موی زائد، با توجه به عملکرد آن مشخص می گردد.

قیمت فروش دستگاه لیزر موی زائد با بسته بندی استاندارد

قیمت دستگاه لیزر در بهترین فروشگاه های تهران

قیمت دستگاه لیزر در بهترین فروشگاه های تهران

از آن جایی که دستگاه های لیزر از تنوع بالایی برخوردار می باشند، بنابراین قیمت های متنوعی خواهند داشت و در اصل قیمت انواع دستگاه لیزر با توجه به کارایی دستگاه، سال تولید،  قابلیت ها و  آپشن های دستگاه مشخص می گردد و باید مراجعه کننده، در زمان خرید دستگاه لیزر،  تمامی موارد گفته شده را در نظر بگیرد، تا با توجه به نیاز های خود بهترین انتخاب را داشته باشد.

ولی با همه این موارد، باز هم به دلیل نوسانات بازار، تحریم ها و نوسانات ارز نمی توانیم، قیمت مشخصی را برای دستگاه مورد نظر اعلام نماییم، بنابراین بهتر است که خریدار دستگاه لیزر مو، برای آگاهی یافتن از قیمت ها به نمایندگی های فروش مراجعه کرده و با انواع دستگاه لیزر آشنا شده و از قیمت های آن ها اطلاع پیدا کند.

بازرگانی دستگاه لیزر موی زائد باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی دستگاه لیزر موی زائد باکیفیت ایرانی و خارجی

با توجه به تمایل مردم برای انجام لیزر موهای زائد و حذف دائمی موها، استفاده دستگاه لیزر موهای زائد و بازار خرید و فروش این محصول رونق زیادی پیدا کرده است، به طوری که هر روزه شاهد تاسیس مراکز درمانی جدیدی هستیم که در زمینه لیزر مو زائد فعالیت می کنند.

با توجه به این موارد تجارت دستگاه لیزر در کشورمان وسعت چشمگیری داشته، به طوری که بخش عمده ای از بازرگانی کشور به صادرات و واردات دستگاه های لیزر مو برمی گردد و در نمایندگی های فروش عرضه دستگاه لیزر مو به دو صورت داخلی و خارجی ارائه می شود و خریدار با مراجعه به این مراکز می تواند، دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید.

فروش دستگاه لیزر مو به قیمت کارخانه

فروش دستگاه لیزر مو به قیمت کارخانه

همان طور که می دانیم دستگاه لیزر مو از تنوع بالایی برخوردار می باشد و تنوع این محصول روز به روز بیشتر خواهد شد. بنابراین تنوع بالا بر روی قیمت ها تاثیر بسزایی دارد، ولی باید توجه داشته باشیم که موارد دیگری چون نحوه خرید و فروش کالا و هم چنین محل تولید آن بر روی قیمت تاثیر گذار بوده و در صورتی که به دنبال دستگاه لیزر مو با قیمت پایین تری هستید، به شما توصیه می شود که به سراغ مراکز عمده فروشی این محصول مراجعه کرده و یا در برخی از موارد، شرایط خرید مستقیم از کارخانه هم برای خریدار فراهم می گردد و در این صورت، شما می توانید که به صورت مستقیم و بی واسطه نمونه محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و قیمتی معادل با قیمت تولیدی از کارخانه پرداخت نمایید.

خرید دستگاه لیزر موی زائد درجه یک صادراتی

خرید دستگاه لیزر موی زائد درجه یک صادراتی

با وجود پیشرفت صنعت در کشورمان و رونق بازار دستگاه های  لیزر موهای زائد، صنعتگران موفق شدند تا نمونه های متنوع از دستگاه لیزر مو استاندارد را تولید نمایند و در حقیقت دستگاه لیزر مو ایده آل باید با هر نوع پوستی سازگاری داشته باشد و هم چنین قادر باشد، تا انواع مو را به صورت دائمی و بدون عوارض جانبی لیزر کند.

از دیگر مزایای دستگاه های لیزر درجه یک،  این است که مجهز به سیستم خنک کننده باشد، تا بتواند در توان بالا لیزر مو را انجام داده و در اثر تماس با پوست، هیچ گونه اثر سوختگی نداشته باشد و شخص مراجعه کننده، لیزری بدون درد را تجربه نماید.

فروشنده دستگاه لیزر موی زائددرجه یک

فروشنده دستگاه لیزر موی زائددرجه یک

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، دستگاه لیزر موهای زائد انواع مختلفی دارد و به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شوند، که عبارتند از دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر ND YAG

هر کدام از دستگاه ها ویژگی های مخصوص به خود را دارد، که برای هر رنگ پوستی باید از یک مدل از دستگاه های ذکر شده استفاده نماییم، تا بهترین نتیجه را در زمان لیزر موهای زائد داشته باشیم.

در ادامه به شرح عملکرد هر کدام از این دستگاه های لیزر می پردازیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت: از این دستگاه لیزر برای پوست های فوق العاده روشن استفاده می شود و بیشترین استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت در مناطق اروپایی و آمریکایی است، که پوست روشن دارند و البته لازم به ذکر است که عملکرد این دستگاه برای پوست های روشن با موی سیاه فوق العاده عالی می باشد، هم چنین قطر تابش در این دستگاه قابل تغییر بوده و طول موج ۷۵۵ نانومتر را دارد.

دستگاه لیزر دایود: این دستگاه نسل جدیدی از دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد، که کمترین درد را با بیشترین کارایی خواهد داشت. البته از این دستگاه برای پوست های سبزه و کمی تیره استفاده می کنند و مناسب ترین دستگاه برای نژاد ایرانیان بوده و برای پوست های بسیار روشن هم هیچ گونه کارایی ندارد و طول موج این دستگاه ۸۰۰ نانومتر می باشد.

دستگاه لیزر ND YAG: از این دستگاه برای پوست های بسیار تیره استفاده می شود و بیشتر مناسب مناطق آفریقایی و سیاه پوست می باشد و طول موج این دستگاه ۱۰۵۶ نانو متر می باشد.

البته غیر از این سه دسته از دستگاه های لیزر که در این جا معرفی کردیم، دستگاه های دیگری هم در بازار وجود دارند، که به عنوان دستگاه لیزر معرفی می شوند، ولی این دستگاه ها در حقیقت دستگاه شبه لیزر می باشند و در صورت استفاده از این دستگاه ها ممکن است لیزر مو زائد، با کیفیت خوبی انجام نشود و حتی ممکن است در برخی موارد عوارضی را به همراه داشته باشد، بنابراین در زمان خرید دستگاه لیزر باید که با فروشنده دستگاه مشورت کرده تا اطلاعات جامع و کافی داشته باشیم.

تولیدکننده دستگاه لیزر موی زائد در تهران

تولیدکننده دستگاه لیزر موی زائد در تهران

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت دانش در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، شاهد تاسیس شرکت های زیادی در زمینه تولید دستگاه های پیشرفته پزشکی و هم چنین دستگاه لیزر موی زائد در سراسر کشور و به خصوص در تهران بوده ایم، که این شرکت های تولید کننده با کمک افراد متخصصی که از بهترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند، اقدام به ساخت دستگاه لیزر مو و هم چنین وسایل وابسته و تکمیل کننده این دستگاه ها پرداخته اند و به دلیل بالا بودن کیفیت دستگاه های تولیدی از استقبال خوبی برخوردار گردیده است.

عوامل موثر در قیمت گذاری دستگاه لیزر موی زائد

در حقیقت عوامل متعددی بر روی قیمت دستگاه های لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند، که در اصل یک دستگاه معتبر و ایده آل باید که ویژگی های زیر را داشته باشد و  این ویژگی ها عبارتند از :

  • کاهش خطرات سوختگی که در اثر استفاده از دستگاه لیزر بر روی پوست باقی می گذارد.
  • قابلیت جذب و اثر گذاری بر روی ملانین مو، که باعث می شود تا عمل لیزر بر روی هر رنگ از مو، انجام پذیر باشد.
  • قابلیت جذب رنگدانه های بیشتری بر روی پوست داشته باشد و یا به عبارت دیگری با هر رنگ پوستی سازگار باشد.
  • برای کاهش درد شخصی که لیزر درمانی می شود، نیاز است که از مد پالسی با تکرار پذیری بالا استفاده شود و این نرخ تکرار پذیری بین ۱ تا ۱۰ شات در ثانیه می باشد.
  • مجهز به سیستم خنک سازی پوست به مدت طولانی تر باشد، تا فرد مراجعه کننده مورد آسیب نگردد و عمل لیزر را با آرامش بهتری انجام دهد.

بهترین برند دستگاه لیزر موی زائد ایرانی و خارجی

بهترین برند دستگاه لیزر موی زائد ایرانی و خارجی

معمولا مراکز خدمات پوستی، بخشی با عنوان لیزر موهای زائد هم دارند و معمولا در سطح کشور چنین مراکزی به وفور یافت می شود  و معمولا رقابت در بین این مراکز بر سر قیمت لیزر موی زائد می باشد.

اصولا مراکزی که از بهترین مارک دستگاه لیزر استفاده می کنند، هزینه ی بیشتری را برای لیزر موی زائد از مراجعه کننده دریافت می کنند، ولی به دنبال آن کیفیت کار بالاتر رفته و امکان آسیب رسیدن به پوست و برگشت مجدد موهای زائد که از معایب لیزر موی زائد می باشد، بعد از مدتی به صفر می رسد. ولی باید در نظر داشته باشیم که نوع دستگاه لیزر بر اساس رنگ پوست شخص، انتخاب شده و با توجه به رنگ پوست شخص از طول موج متفاوتی استفاده خواهند کرد.

ولی در برخی از مراکز شاهد اجرای لیزر موی زائد ارزان هستیم، البته پایین بودن هزینه لیزر موی زائد، دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نمی باشد، بلکه ممکن است این مراکز با ارائه تخفیفات دوره ای، تلاش به جذب مشتری می نمایند و ترجیح می دهند، با کاهش دادن سود خود، مشتری های بیشتری را جذب نمایند و با توجه به تنوع دستگاه های لیزر موی زائد، لازم است که مراکز خدمات پوستی با بهترین برند های دستگاه آشنا شوند و برای پیشرفت در این زمینه، تجهیزات خود را به روز رسانی نمایید.

بازار خرید و فروش بهترین دستگاه لیزر

بازار خرید و فروش بهترین دستگاه لیزر مو صادراتی

با توجه به پیشرفت صنعت تجهیزات پزشکی، در زمینه پوست و مو، تولیدات قابل توجهی را داشته ایم و دستگاه لیزر مو زائد توسط شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی داخلی تولید گردیده و کیفیت این دستگاه ها به قدری مطلوب بوده که علاوه بر این که در بازار های داخلی، طرفداران زیادی دارد، به بسیاری از کشور های همسایه و کشور های اروپایی هم صادر می گردد.

در حقیقت دستگاه های لیزر موهای زائد،  پس از تولید، توسط شرکت های دانش بنیان پزشکی، به صورت حرفه ای بسته بندی شده و به کشورهای دیگر صادر می گردند. البته از آن جایی که دستگاه لیزر مو از دستگاه های تخصصی بوده و در گروه تجهیزات پزشکی قرار می گیرند، در کنار ارسال دستگاه، لازم است که، دستور العمل استفاده از دستگاه را هم به زبان های مختلفی مانند انگلیسی، عربی، روسی و ترکی ترجمه نموده و همراه با دستگاه به کشور های دیگر ارائه نماییم تا شرایطی فراهم شود، که استفاده از دستگاه لیزر مو ارسالی برای کشورهای خریدار، آسان شده و از این طریق با کشور های خریدار تعامل داشته باشیم.

البته با توجه به کیفیت بالای دستگاه های تولید داخل، مراکز لیزر مو تمایل زیادی به استفاده از این دستگاه ها دارند، زیرا علاوه بر حمایت از تولید ملی، قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارند و می توانند از خدمات پس از فروش این دستگاه ها هم استفاده نمایید

موارد استفاده از بهترین نوع دستگاه لیزر

موارد استفاده از بهترین نوع دستگاه لیزر

در حقیقت عملکرد لیزر به این صورت است که، رنگدانه و یا ملانین موجود در ریشه مو را نابود می کند و به کمک لیزر، فولیکول های موهای زائد کاملا نابود شده و رشد موهای زائد در آن ناحیه از بدن متوقف می شود و این درمان در چند مرحله و طی چند هفته انجام می شود، ولی باید توجه داشته باشیم که این مدت زمان با توجه به وسعت ناحیه مورد نظر، متغیر می باشد.

ولی باید دقت داشته باشیم، که لیزر برای موهای کرکی مفید نبوده و نتیجه عکس خواهد داشت و معمولا رویش موهای زائد در نواحی مانند چانه، لب فوقانی، نواحی دو طرف صورت، فرو رفتگی کمر، زیر بغل، سینه و نواحی بیکینی دیده می شود و در این قسمت ها ممکن است که رنگ مو تیره و سیاه باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *