پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی

عرضه پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی

پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی یکی از مدل های پلاسما جت موجود در بازار می باشد که مخاطبان خود را دارا می باشد. این دستگاه دارای یک هندپیس قلم مانند و بسیار راحت جهت انجام پلاسماتراپی است. نقطه های که در هنگام پلاسما ایجاد می شود. عرضه پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی باعث تحولی جدید در زمینه جوانسازی بدن و صورت گردیده است. دستگاه فایربولت پلاس با روش تولید گرما جای جوش و یا زخم را در هر نقطه از بدن رفع می نماید. بطوریکه برای روش بولفاروبلاستی نیز از این راه استفاده کرده و نتیجه موردنظر را نیز به دست میآورند. این دستگاه کاملا توسط متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی

 

پلاسما فایربولت چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک

سوال اینجاست که پلاسما فایربولت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای این موضوع توضیحی اجمالی داده و به سراغ کاربردهای دستگاه میرویم. ماده در طبیعت به سه حالت مایع، جامد و گاز وجود دارد و حالت چهارمی در مواد به نام پلاسما وجود دارد که گازی یونیزه از حاصل یونها و الکترونهای خنثی است. پلاسما دمای بسیار بالا و فشار پایین دارد و در نتیجه تماس با مواد دیگر به سرعت سرد و انتقال انرژی رخ میدهد. به علت تفاوت مغناطیسی که بین نوک وسیله و بدن انسان وجود دارد بافت مورد تماس را تخریب و تصعید میکند. قابل توجه است که این پلاسما با پلاسمای داخل خون بدن انسان بسیار متفاوت است.

با این روش چشمان خسته، تیرگی دور چشم و افتادگی پلک کاملا درمان و زیبایی به پوست بازمیگردد. انجام بلفاروپلاستی، از بین بردن چربی های اضافه پلک، از بین بردن اسکارها و چین و چروکها و کک و مک و جای جوش از جمله کاربردهای دستگاه پلاسما فایربولت میباشد. دستگاه فایربولت نسبت به سایر دستگاههای موجود در بازار مزایایی از جمله توان و اثربخشی بالا، موارد استفاده گسترده، دارای هندپیس راحت و سبک و در نهایت امکان کنترل دستگاه با پدال پایی برخوردار است. استفاده از این دستگاه عوارض بسیار کمی را متوجه کاربر میکند. تنها عارضه ای که میتوان به آن اشاره کرد تیرگی جزئی در ناحیه درمان است که آن هم با مراقبتهای و دستورالعملهای پزشک قابل درمان است. علاوه بر تمامی موارد مطروحه این دستگاه تولید داخل است و نسبت به نمونه های مشابه قیمت مناسبتری دارد.

قیمت پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی

حال میخواهیم در مورد قیمت پلاسما فایربولت پلاس هندپیس قلمی صحبت کنیم. در حال حاضر به دلیل عوارض بسیار زیاد جراحیهای سنگین زیبایی علیرغم دریافت نتیجه بیشتر و سریعتر، کمتر به سراغ این نوع جراحی میروند. دستگاه فایربولت قادر است این جراحی را بدون نیاز به کوچکتر خونریزی انجام دهد. دستگاه فایربولت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروشش می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *