پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک

شرکت عرضه پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش

یکی از جدیدترین دستگاه های معرفی شده به بازار در زمینه جوانسازی پوست دستگاه پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش است که می تواند انرژی پلاسما را به بافت های مختلف پوست منتقل کرده و مشکلات پوستی را تا حد زیادی درمان نمایید. این دستگاه یک نیاز اساسی برای کلینیک های زیبایی است که بهترین خدمات را به مشتریان متقاضی جوانسازی پوست ارائه می دهد.

شرکت عرضه پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش

قابلیت های متنوع پلاسما فایربولت

قابلیت های متنوع پلاسما فایربولت باید بدانید پلاسما انرژی است که خصوصیات منحصر بفردی دارد و می تواند در درمان و رفع برخی از بیماری های پوستی کمک کننده باشد. دستگاه پلاسما فایر بولت جزء پیشرفته ترین دستگاه های پلاسما است که مسیر رشد کلاژن را برای سلول ها و بافت های آسیب دیده باز می کند. این دستگاه دارای برخی ویژگی های بالینی است که عبارتند از درمان بیماری ها بدون خون ریزی، جلسات درمانیش نسبت به برخی دستگاه های دیگر کمتر است و یک ویژگی خوبی که دارد سوزن آن با بدن بیمار به طور مستقیم برخورد نمی کند.

پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش نقاط سفید رنگ ایجاد می کند که همین نقاط باعث لیفت پوست، درمان راحت و سریع، و در نهایت دوره نقاهت کم می شود. قابلیت پلاسما فایربولت در برطرف کردن مشکلات پوستی ثابت شده است و عوارض جانبی آن نیز بسیار کم است. جوان سازی پوست، درمان لک های پوست ی و خال و زیگیل، رفع چین و چروک از جمله معدود قابلیت های این دستگاه است.

بازرگانی فروش پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش

بازرگانی فروش پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش هر خریداری دوست دارد مشخصات فنی دستگاه مورد نیاز خود را کامل بداند بنابراین ما در این بخش مطالب به بررسی برخی از ویژگی های فنی دستگاه پلاسما می پردازیم:

  • دارای سنسورهای مختلف برای کنترل جریان
  • مجهز به مواردی از جمله ارگونومیک ، هند پیش و صفحه ال ای دی
  • قابلیت کنترل توان دیجیتالی دستگاه
  • توانایی تغییر توان دستگاه با دقت بسیار بالا
  • این دستگاه می تواند در فرکانس بالا کار کند بدون اینکه به بیمار حس برق گرفتگی القا شود.

در دنیای امروز پوست و مو به یک صنعت پر سود تبدیل شده است دستگا هایی که در این زمینه تولید می شوند باید حساسیت بسیار بالایی داشته باشند تا به بیمار آسیب وارد نکند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر اپرتور و پزشک مخصوص با دستگاه کار نکند ممکن است اشعه های مختلفی که از دستگاه ساتع می شود به بیمار صدمه وارد کند. مشتریان و متقاضیان عزیزی که دوست دارند با این قبیل سیستم ها آشنا شوند و از قیمت فروش پلاسما فایربولت اطلاع یابند و انواع آن را بشناسند با مشاوران ما در روابط عمومی تماس بگیرند و سوالات خود را در مورد محصول مد نظرشان بپرسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *