قیمت موادذ مصرفی پلاژن

دستگاه پلاژن سه هندپیس جهت سرمایه گذاری در کلینک های پوست و سالن های زیبایی یکی از بهترین گزینه هاست . دستگاه پلاژن سه هندپیس جهت جوانسازی و روشن کردن و شادابی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پلاژن سه هندپیس دارای سه بازو (oxygen ، RF ،pollogen) می باشد و هر کدام از این سه بازو کارکردهای خاص خود را دارند . مجموعه بازرگانی بی یو کو در تلاش است که بهترین دستگاه ها  با بهترین کارائی را به شما مشتریان عزیز ارائه نمایید.

دستگاه پلاژن سه هندپیس

معرفی دستگاه پلاژن سه هندپیس

دستگاه پلاژن یک دستگاه خارق العاده جهت لایه برداری و جوانسازی است که دارای سه بازو می باشد این دستگاه ضمن ترکیب و استفاده از درمان های فیشیال در کارکرد خود به پلاژن تراپی (اکسیژن تراپی) در سطح پوست پرداخته و استفاده کنندگان این دستگاه زیبایی و جوانسازی بعد از یک دوره استفاده از این دستگاه تاثیر به سزا و صد در صدی آن را مشاهدهد کرده اند.

دستگاه پلاژن بی شک یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در زمینه زیبایی می باشد. انجام اعمالی مانند لایه برداری و پاکسازی ، رفع چین و چروکف تقویت و تغذیه پوست ، آبرسانی و شاداب سازی آن نیاز به صرف وقت زیاد و صرف هزینه جهت خرید دستگاههای مختلف می باشد.اما استفاده از دستگاه پلاژن این مشکل را با صرف هزینه اندک برای شما حل خواهد کرد.دستگاه پلاژن را می توان در کلینیک ها و سالنهای زیبایی و حتی جهت مصارف خانگی استفاده کرد.

کارائی دستگاه پلاژن سه هندپیس

دستگاه پلاژن سه بازو به صورت همزمان ۳ درمان را بر روی پوست فرد مورد درمان انجام می دهد.
این سه درمان شامل جوان سازی پوستی عمیق ، اکسیژن رسانی به پوست و لایه برداری ملایم می باشد.
با استفاده از تزریق کردن مواد مغذی به پوست ، جوان سازی پوست به طور عمیق انجام می شود.
با پیشرفت کردن انواع مدل دستگاه های پلاژن، درمان پوست به راحتی و با نتایج بهتری انجام می شود
نحوه کار دستگاه پلاژن سه بازو به این صورت می باشد. در ابتدا لایه برداری از لایه فوقانی پوست آغاز می شود. تا لایه های زائد و مرده پوست و آلودگی های روی آن پاکسازی شود و با این کار منافذ پوست باز شده و جهت دریافت مواد مغذی آماده می شود . در مرحله دوم پوست را با مواد مغذی کپسوژن پوشش می دهند و با ماساژ پوست توسط هندپیس حباب های اکسیژن زیادی روی پوست به وجود می آید ، این حباب ها به آسانی در پوست نفوذ می کند. در این مرحله با استفاده از ژل بسیار با کیفیت حباب های اکسیژن ایجاد شده سرد می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه پلاژن

  • لایه برداری و پاکسازی فوق العاده پوست با استفاده از روش های جدید
  • از بین بردن کامل چین و چروک صورت
  • تقویت و سفت کننده  پوست
  • جوانسازی و شادابی پوست
  • تغذیه بی نظیر پوست
  • این دستگاه دارای دو یا سه بازو می باشد
  • همراه با درمان توسط  دستگاه پلاژن شما احساس یک ماساژ دلپذیر را نیز خواهید داشت
دستگاه پلاژن سه هندپیس

موارد کاربرد هر کدام از هندپیس های دستگاه

دستگاه پلاژن سه هندپیس دارای سه بازو می باشد که هرکدام دارای کاربرد مختص خود می باشد . کارائی این بازوها به همراه کیت مواد مصرفی بیشترین بازده را به فرد تحت درمان می دهد. در زیر ما تلاش می کنیم توضیحات لازم را در مورد کارائی هر کدام از هندپیس های دستگاه را برای شما توضیح دهیم.

دستگاه پلاژن سه هندپیس

کاربرد pollogen+ دستگاه پلاژن

کاربرد دستگاه pollogen برای جوانسازی و رفع چین و چروک و تغذیه سلولهای پوستی، لایه برداری ، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری آن  می باشد که علاوه بر آن با استفاده از روش های جدید می توان لکه های پوستی را نیز با استفاده از دستگاه پلاژن از بین برد و به نوعی باعث تقویت پوست می گردد.

کاربرد oxygen دستگاه پلاژن

دستگاه جوانسازی پوست پلاژن با بهره گیری از تکنولوژی oxygeno که از چشمه های آب گرم الهام گرفته که دارای دی اکسید کربن با غلظت بالا می باشد به اکسیژن رسانی پوست کمک می کند ، این تکنولوژی همچنین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده و با استفاده از capsugen  آن را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند.

کاربرد RF دستگاه پلاژن

تکنولوژی tripollar نسل سوم آر.اف می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی روند درمان را بسیار آسان کرده است با استفاده از تکنیک رادیو فرکانسی trpollar خیلی ساده و مطمئن می توان جوانسازی پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency یا همان RF که مخففش می باشد توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده که در همه پوست ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود می بخشد.

از این تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت، بازو، گردن و شکم نیز استفاده می شود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای را می توان مشاهده کرد در کل می توان گفت بهترین و ایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی از علائم پیری است که کاملا بی خطر بوده و هیچ عوارض جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.هم چنین باید یادآوری کنم که شرکت تجهیزات پزشکی بی یو کو مواد مصرفی اورجینال اصل را برای مشتریان عزیز تامین خواهد کرد. تا مشتریان ما برای پیدا کردن مواد مصرفی اصل مشکلی نداشته باشند.

نمونه نتایج اثرگذاری دستگاه پلاژن بر روی پوست 

دستگاه پلاژن سه هندپیس
دستگاه پلاژن سه هندپیس

آموزش دستگاه پلاژن سه هندپیس

آموزش استفاده از دستگاه به صورت فیلم و تصویر ارائه خواهد شد و دیگر نیاز نیست شما برای آموزش استفاده از محصول هزینه های گزاف و بسیار زیاد بپردازید و آموزش دستگاه پلاژن سه بازو در فروشگاه بی یو کو به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد . واحد پشتیبانی ما تمام هفت روز هفته جهت مشاوره به مشتریان عزیز آماده می باشند.

دستگاه پلاژن سه هندپیس

قیمت دستگاه پلاژن سه هندپیس

قیمت دستگاه پلاژن سه هندپیس موجود در بازار ایران متفاوت می باشد از 7 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان می توانید در بازار پیدا کنید . اما در شرکت بازرگانی بی یو کو ما دستگاه پلاژن درجه یک را به مشتریان عزیزمان با قیمت شما مشتریان عزیز با قیمت 9 میلیون تومان ارائه می کنیم . دستگاه دارای یکسال گارانتی می باشد می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با مجموعه بازرگانی تجهیزات زیبایی بی یو کو تماس بگیرید. و با خیال راحت خرید نمایید و خریدی لذت بخش داشته باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *