خرید دستگاه کربوکسی تراپی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی از نمایندگی های شرکت ها و مجتمع های تولیدی دستگاه کربوکسی از جمله مهم ترین مراجع برای خرید این تولیدات هستند. این مراجع مجاز به روزترین و برترین محصولات شرکت های تجهیزات پزشکی برتر در دنیا را در سطح عمده و جزئی به فروش می رسانند و بروشورها و کاتالوگ های عرضه شده توسط شرکت های مبدأ را در اختیار خریداران قرار می دهند. این کاتالوگ ها اطلاعات جامعی از دستگاه مانند نوع و کیفیت آلیاژهای به کار رفته در تولید، برند تولید کننده، نوع کارایی، میزان مصرف انرژی و قیمت به روز دستگاه را ارائه می دهند و می توان با استفاده از این اطلاعات، نسبت به خرید دستگاه کربوکسی تراپی باکیفیت اقدام کرد.

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

عوامل موثر در قیمت گذاری دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

قیمت کربوکسی تراپی 99 با توجه به برند تولیدی، سال تولید، نحوه و کیفیت عملکرد، کشور سازنده دستگاه و میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. 

همچنین از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع مختلف این دستگاه ها می توان به کیفیت مواد مورد استفاده در تولید، امکانات دستگاه تولیدی ،رقابت میان تولید کنندگان و قیمت جهانی و نوسانات بازار های بین المللی و داخلی نیز اشاره کرد. 

برای آگاهی از قیمت این دستگاه می توان با نمایندگی های فروش آن ها تماس گرفت. همچنین می توان در مورد ویژگی آن ها اطلاع کسب کرد. 

از مهمترین مراکز برای خرید این دستگاه ها نمایندگی های شرکت ها و مجتمع های تولیدی کربوکسی تراپی می باشند. این مراکز به روز ترین و برترین دستگاه های کربوکسی تراپی را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. همچنین کاتالوگ ها و بروشور های این محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهند. 

این کاتالوگ ها اطلاعات خیلی کاملی در مورد نوع و قطعات و آلیاژ های به کار رفته در تولید این دستگاه ها، برند تولید کننده، میزان مصرف انرژی، نوع کارایی و قیمت روز محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

افراد می توانند با استفاده از این اطلاعات، برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی با کیفیت اقدام کنند.

خرید بهترین نوع دستگاه کربوکسی کشور در تهران

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

نمایندگی های زیادی در کشور ما فعالیت خود را با ارائه بهترین دستگاه کربوکسی تولید شده توسط برترین برند های داخلی آغاز کرده اند و خریداران می توانند برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع این دستگاه ها از طریق این نمایندگی ها اقدام کنند. 

انواع کربوکسی تراپی 99، با کارکرد و کیفیت متفاوت و همچنین برند های متفاوتی نیز تولید می شوند و در بازار عرضه می شوند. 

افراد می توانند برای تهیه کربوکسی تراپی 99، به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی اقدام کنند که در روش اینترنتی در وقت و هزینه افراد صرفه جویی می شود و افراد می توانند از بین مدل های مختلف این دستگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش بدهند. 

خریدار کربوکسی تراپی می تواند آن را با بهترین مارک و برند در استان های مختلف کشور خریداری کند. 

استانهای مختلف کشور ما از جمله استان تهران، دارای جمعیت زیادی می باشد و به دلیل همین جمعیت زیاد نیاز های آن ها نیز افزایش پیدا می کند و دستگاه هایی که ساخته می شود باید متناسب با جمعیت آن ها عرضه شود به همین دلیل فروش دستگاه کربوکسی تراپی در تهرا به میزان زیادی انجام منی شود. 

به دلیل تقاضای زیاد در تهران نمایندگی های زیادی در آن جا تاسیس شده اند. همچنین حراجی کربوکسی تراپی در این نمایندگی ها امکان پذیر می باشد. 

معمولا خریدار این دستگاه ها مراکز زیبایی و کلینیک ها می باشند به همین دلیل دستگاه مورد نظر خود را از عرضه کنندگان و یا قیمت مناسب خریداری می کنند.

تولید بهترین دستگاه کربوکسی تراپی در ایران

تامین کننده کربوکسی تراپی تلاش می کند که انواع مختلف محصولات خود را با گارانتی و کیفیت عالی روانه بازار کند. 

این دستگاه کاربرد زیادی برای افراد دارد به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از کاربرد های آن می توان به از بین بردن لک و چروک های صورت، رفع غبغب، جوان سازی پوست دست، سینه و گردن، بر طرف کردن خط خنده، شل شدگی و افتادگی پوست اشاره کرد. 

دستگاه کربوکسی ۲۰۱۹، به دلیل پیشرفته تر بودن و کیفیت بالا جزء پر فروش ترین انواع این دستگاه ها می باشد. همچنین این دستگاه با بهترین مواد اولیه تولید شده است. 

امروزه دستگاه های دست دوم در کنار انواع جدید و نو آن در بازار وجود دارد که خریداران می توانند با توجه به بودجه خود هر کدام از آن ها را در توان دارند، خریداری کنند. 

بیشتر شرکت های توزیع کننده اقدام به فروش دستگاه های دست دوم می کنند و مشتریان می توانند آن ها را از سایت های اینترنتی انتخاب و سفارش بدهند.

کاربردهای درمانی و زیبایی دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی
  1. درمان تیرگی دور چشم
  2. بهبود ظاهر استرچ مار ک (ترکهای پوستی)
  3. برطرف کردن چین و چروک ها و خطوط ریز دور دهان و خط اخم و خط خنده
  4. کاهش سلولیت
  5. کاهش توده چربی موضعی
  6. بهبود ظاهر اسکارهای ناشی از سوختگی ،آکنه و جراحی
  7. جلوگیری از ریزش مو
  8. درمان پیسویازیس
  9. جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  10. چروک های صورت و دور چشم
  11. جوانسازی پشت دست و گردن
  12. قبل و بعد از لیپوساکشن
  13. کاهش درد و اسپاسم عضله
  14. درمان زخم
  15. جوانسازی واژن

ویژگیهای دستگاه کربوکسی مدل S

خرید دستگاه کربوکسی تراپی
  1. امکان تزریق گاز با دقت 1CC
  2. تنظیم اتوماتیک و تمام دیجیتال فشار تزریق
  3. امکان تنظیم دمای گاز خروجی
  4. امکان تنظیم دیجیتالی حجم گاز در هر تزریق
  5. امکان تنظیم دیجیتالی سرعت تزریق گاز
  6. مجهز به استریل کننده گاز
  7. دارای هندپیس منحصر بفرد
  8. دارای پروب واژینال
  9. سیستم کالیبراسیون اتومات
  10. سیستم هوشمند مانیتورینگ گاز ورودی
  11. بیش از 20 برنامه و پروتوکل کاربردی
  12. امکان تغییر در تنظیمات پیش فرض برنامه ها
  13. برنامه تزریق خودکار و دستی
  14. سیستم خودکار تخلیه هوای اضافی از شلنگ تزریق
  15. امکان تزریق با استفاده از پدال و یا هندپیس
  16. دارای محفظه نگهداری کپسول گاز 5 لیتری

هندپیس منحصر بفرد کربوکسی مدل S

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

با استفاده از هندپیس تخصصی دستگاه می توان تزریق را به راحتی روی بیمار خود انجام دهید و با استفاده از دکمه پاور که روی هندپیس تعبیه شده است می توان میزان میزان گاز ورودی را قطع و وصل کنید.

صفحه لمسی دستگاه کربوکسی مدل S

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی مدل S دارای صفحه لمسی  ال سی دی می باشد که کلیه اندیکاسیون های لاز م جهت تزریق گاز CO2 بر روی آن تعبیه شده است.

منوی دستگاه کربوکسی مدل S

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

در این قسمت میتوانید تنضیمات مربوطه را مشاهده کنید و همچنین میتونید میزان تزریق،فشار گاز ورودی،درجه حرارت را نیز تنظیم کنید.

در قسمت Incjetion Status میتوانید مشاهده کنید که

 آیا UV disinfection فعال است یا خیر.

درقسمت Input Pressure میزان فشار گاز ورودی را مشاهده کنید،اگر رنگ آیکون این قسمت به رنگ قرمز باشد به این معنا میباشد که گار ورودی کم است و باید گاز بیشتری وارد شود تا به رنگ سبز در بیاید.

در قسمت Gas Temperature میتواید درجه حرارت گاز را مشاهده کنید.

در قسمت Output Pressure میتواتید فشار گاز خروجی را مشاهده کنید و در قسمت Volume per shot میتوانید میزان اندازه تزریق را مشاهده کنید.

حالت کمبود گاز ورودی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

اگر شدت گاز ورودی کم باشد منوی دستگاه error مبنی بر کمبود فشار گاز ورودی به صورت تصویر روبرو نشان میدهد

خرید دستگاه کربوکسی تراپی مدل S

همانطور که گفتیم سریع ترین و راحت ترین راه برای خرید این دستگاه ها خرید اینترنتی می باشد که مزایای زیادی برای خریدار دارد و می تواند با استفاده از سامانه های فروش آنلاین اطلاعاتی درباره قیمت، کیفیت، نحوه کار با دستگاه کسب کند و محصول مورد نظر خود را از بین انواع مختلف دستگاه ها با برند های گوناگون انتخاب و سفارش بدهد. 

همچنین خریدار می تواند به صورت مستقیم و حضوری به کارخانه تولیدی دستگاه کربوکسی تراپی مراجعه کند و آن را با قیمت درب کارخانه خریداری کند. 

بازرگانی کربوکسی تراپی می تواند خریداران را برای شناسایی بازار داخلی و خارجی راهنمایی کند تا بتوانند محصولی با کیفیت خریداری کنند. دستگاه کربوکسی مدل S دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فر وش می باشد. بعد ثبت درخواست مشتری توسط واحد حسابداری ، و احد فروش و انبارداری دستگاه را به آدرس مشتری ارسال می نمایند. و در طول 3-4 روز کاری دستگاه بدست شما مشتریان عزیز میرسد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *