قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت را می توانید از نمایندگی های معتبر به صورت روزانه استعلام گرفت. دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت ساخت کمپانی VIOL کره ای جنوبی است. تنها دستگاه آر اف فرکشنال موجود در دنیا که دارای گواهی ثبت اختراع RF فرکشنال است. نیو اسکارلت، نسل جدید اسکارلت با ویژگی های منحصر به فرد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت به بازار تجهیزات پزشکی زیبایی عرضه گردیده  است.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

برتریهای دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

دارای حداکثر اثر بخشی با ایجاد حرارت قطره اشکی و پوشش کامل درم از طریق تکنولوژی منحصر بفرد نیدل ها

قابلیت تنظیم عمق نفوذاز ۰٫۵ تا ۳٫۵ میلی متر با دقت ۰٫۱ میلی متر جهت  استفاده در ضخامت های مختلف پوست و متناسب با موضع درمان

انجام بیش از شش هزار شات بدون کند شدن نیدل ها یعنی در واقع یک مراجعه کننده با نیدلی که در اولین جلسه خریداری نموده است، ۸ تا ده جلسه بدون کند شدن نیدل ها.

استفاده اختصاصی از از گالوانوموتور قدرتمند ساخت آمریکا برای ورود سوزن ها به پوست جهت جلوگیری از آسیب ، خون ریزی و درد زیاد. در صورتی که تمامی دستگاه های آر اف فرکشنال دارای موتور های پله ای جهت ورود نیدل به داخل پوست هستند در صورتیکه دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت دارای گالوانوموتور هوشمند می باشد در مناطقی که ضخامت پوست بیشتر یا کمتر از حد استاندارد  می باشد عمقی که توسط پزشک برای قرار گرفتن نیدل تعیین می شو.د را کاملا تشخیص میدهد و دقیقا در همان ناحیه هدف قرار می گیرد و تخلیه حرارت می کند.

اسکارلت تنها دستگاه دارنده LONG PULSE برای درماند موثر اسکار جراحی – آکنه -استریا و استرچ مارک – منافذ باز – SAGGING ARM- تعریق بیش از حد و… می باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت برقراری جریان بعد از قرار گرفتن در عمق مورد نظر برقرار می شود و بدلیل باریک بودن شماتیک جریان قطره اشکی در سطح پوست بیشترین توزیع جریان بدون آسیب لایه اپیدرم را می توان داشت.

مدهای عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت دارای سه مد عملکردی برنامه ریزی شده جهت استفاده تخصصی در کاربردهای درمانی است.

که به ترتیب زیر می باشد:

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

کاربردهای مد عملکردی F:

افزایش قوام و جوانسازی پوست(Tightening).

بهبود TEXTURE پوست.

درمان آکنه فعال و پوست های مستعد آکنه.

درمان شلی و افتادگی پوست صورت.

کاهش چین و چروک.

کاهش لک های پوستی و PIH.

درمان تعریق بیش از حد HYPERHIDROSIS.

درمان ترشح بیش از حد چربی پوست.

کاربردهای عملکردی L:

بهبود اسکارهای جراحی ، آکنه و HYPOTHROPHIC – HYPERTROPHIC

بهبود استریا و استرچ مارک.

درمان منافذ باز.

کاربردهای مد عملکردی B:

بهبود چروک گردن.

BODY TIGHTENING

درمان SAGGING ARM

چگونه یک دستگاه آر اف فرکشنال با کیفیت خریداری نماییم؟

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

 

این روزها اغلب افرادی که بدنبال تاسیس یک کلینیک یا سالن زیبایی هستند، بدنبال خرید یک دستگاه آر اف فرکشنال با کیفیت هستند و دارای خدمات و گارانتی مطمین می باشند. برای خرید یک دستگاه آر اف فرکشنال اورجینال می توانید با نمایندگی های معتبر ارتباط بگیرید و خریدی امن و مطمین داشته باشید. دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد. وارد کننده دستگاه آر اف فرکشنال دارای تمام مجوزهای قانونی جهت وارد کردن این دستگاه کره ای می باشد. جهت اعتماد صد در صد می توانید دستگاه را از نزدیک ملاحظه بفرمایید و تمام سوالات تخصصی خود را از متخصصین و کارشناسان شرکت وارد کننده دستگاه بپرسید. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. آموزش و نصب دستگاه در کلینیک شما بر عهده شرکت می باشد.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت را می توانید به صور ت روزانه از طریق کانالهای ارتباطی موجود  در این سایت استعلام نمایید. ولی به طور تقریبی قیمت این دستگاه بالای ۳۰۰ میلیون تومان می باشد. اما امکان خرید دستگاه را به صورت شرایطی وجود دارد. اگر قصد جدی جهت خرید دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت را دارید یا مدل های دیگر آر اف فرکشنال قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید تا به شما در جهت خرید یک دستگاه آر اف فرکشنال با کیفیت و متناسب با هزینه های مصرفی محل کار شما کمک نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *