آیا بازار فروش دستگاه تناسب اندام در بین مردم مورد استقبال قرار می گیرد؟ آیا بازار دستگاه تناسب اندام با نوسان قیمت روبه رو می باشد؟ آیا خرید دستگاه تناسب اندام از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد؟شما می توانید برای خرید ارزان ترین قیمت دستگاه تناسب اندام از طریق وب سایت های آنلاین یا همان فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید کنید شما می توانید باکیفیت ترین محصول را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

فروش دستگاه تناسب اندام درجه یک ارزان

فروش دستگاه تناسب اندام با قیمت مصوب

فروش دستگاه تناسب اندام با قیمت مصوبقیمت دستگاه تناسب اندام در حال نوسان می باشد با توجه به تحریم های اقتصادی که در ایران حاکم می باشد، قیمت دستگاه های تناسب اندام در حال تغییر می باشند. مهمترین عامل تعیین قیمت دستگاه تناسب اندام برند آن و کیفیت آن می باشد. هر چه یک محصول از نظر کیفیت مرغوب تر و از نظر برند معروف باشد مسلما قیمت آن بیشتر می باشد.

برای فروش دستگاه تناسب اندام با قیمت مناسب و مصوب می توانید از طریق وب سایت های آنلاین یا فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد. خرید اینترنتی مزایای فراوانی از جمله متنوع بودن محصول در قیمت ها و برند های مختلف و راحتی خرید و ارزانی محصول مورد استقبال مردم واقع شده است.

قطب تولید دستگاه تناسب اندام در خاورمیانه

قطب تولید دستگاه تناسب اندام در خاورمیانهبزرگترین قطب تولید دستگاه تناسب اندام در خاورمیانه کشور عزیزمان ایران می باشد..شرکت پارادوکس با بهره گیری از تخصص و تجربه کارشناسان در سال1377 با هدف تولید انواع دستگاه های CNC و طراحی و ساخت دستگاه های مخصوص، تجهیزات خطوط تولید و جیگ و فیکسچر به فعالیت نمود. این شرکت به عنوان قطب اصلی تولید دستگاه های CNC در ایران و خاورمیانه موفق به تولید دستگاه های با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت شده است. در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات خطوط تولید خودرویی و غیر خودرویی بی شمار با بهره گیری از تجهیزات شروع به کار کردند.

دستگاه کامل تناسب اندام و بدنسازی دکاب بیش از 200 تمرین بدن سازی و تناسب اندام را بدون محدودیت می توان انجام داد و تمام عضلات بدن رو با آن قابل تمرین می باشد. قدرت کشش دکاب در 20 درجه قابل تنظیم است، و دارای یک نمایشگر جهت نشان دادن قدرت دستگاه می باشد. مناسب تمام افراد می باشد تمام افرادی که امکان رفتن به باشگاه را ندارند.دکاب یک دستگاه سیم کشی کم حجم با قابلیت زیاد و منحصر به فرد است، کمی به سادگی روی چارچوب در نصب می شود فضای اضافی اشغال نمی کند. و به وسیله آن می توان تمام تمرینات تناسب اندام و بدن سازی را انجام داد. دکاب به جای کش و وزنه از اگرین تخت استفاده شده. که هنگام تمرین باعث کشش و فشار یکنواخت روی عضلات می گردد. دستگاه دکاب به گونه ای طراحی شده که در هنگام تمرین هر تمرین به فرد احساس خستگی نمی دهد. این قابلیت باعث می شود حداکثر نتیجه را بدون فشار به مفاصل و عضلات دیگر در کمترین زمان بدست بیاورید.


  • مقاوم و زیبا
  • دارای نمایشگر قدرت دستگاه
  • قابلیت تغییر ارتفاع
  • قابلیت تغییر زاویه
  • دارای 3عدد دسته جهت تمرینات مختلف
  • کم حجم و سبک
  • وزن بسته بندی و کارتن حدود 4کیلو
  • دارای سی دی آموزشی
  • دارای کیفیت بالا
  • مناسب تمام افراد خانواده از مبتدی تا حرفه ای
  • قابل تنظیم در 20سطح  مختلف معادل 1-15کیلوگرم دستگاه سیم کش باشگاهی
  • نصب راحت و ساده در چهار چوب در، بدون ایجاد مزاحمت در رفت آمد و بسته شدن در انجام تمام تمرینات اندام و بدنسازی

ارائه دستگاه تناسب اندام درجه یک صادراتی

ارائه دستگاه تناسب اندام درجه یک صادراتیایران به عنوان مهمترین کشور در زمینه صادرات دستگاه تناسب اندام در حال فعالیت می باشد. بیشتر دستگاه های تناسب اندام را در کشورهای عراق، ترکیه، آلمان صادر می کند.

ایران در زمینه پخش دستگاه تناسب اندام  در باز داخلی و خارجی در حال فعالیت می باشد می توان اشاره کرد. دستگاه شیائومی که امروز از محصول جدیدی در حوزه سلامت با نام دستگاه تناسب اندام هوشمند تحت زیر برند Move lt رو نمایی کرد. این دستگاه جدید با قیمت مناسب در بازار موجود می باشد


قیمت مصوب دستگاه تناسب اندام در بازار بین المللی

قیمت مصوب دستگاه تناسب اندام در بازار بین المللی با توجه به تحریم های اقتصادی و افزایش دلار قیمت دستگاه های تناسب اندام در حال نوسان می باشد. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز متقاضیان خرید اینترنتی افزایش پیدا  می کنند. برای خرید ارزان قیمت و مناسب دستگاه تناسب اندام می توان به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد.

خرید آسان و سریع دستگاه تناسب اندام چگونه امکان پذیر است؟

خرید آسان و سریع دستگاه تناسب اندام چگونه امکان پذیر است؟با توجه به به این که در موارد بالا توضیح داده شده برای خرید آسان و راحت و در عین حال ارزان قیمت می توان به وب سایت های آنلاین یا همان فروشگاه های اینترنتی برای خرید دستگاه تناسب اقدام کنید. خرید از طریق اینترنت به دلیل متنوع بودن محصول در طرح ها و بدند های مختلف مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

جایگاه جهانی ایران در تولید دستگاه تناسب اندام

جایگاه جهانی ایران در تولید دستگاه تناسب اندامبا وجود تحریم های اقتصادی ایران  در زمینه تولید دستگاه تناسب اندام پیشرفت های فراوانی کسب کرده است. این پیشرفت های در زمینه تولید و تهیه دستگاه تناسب اندام می باشد. و همچنین در تولید انواع دستگاه تناسب اندام و دیگر موارد از جمله؛ دراز نشست، نیمکت بدن سازی، لوازم شنا، میز پرس، میز تن ساز، دستگاه دراز نشست و…می باشد. ایران توانسته با تولید دستگاه های تناسب اندام بر جهان مقام کسب کند به خود کفایی دست یافته و باعث شده در محصولات و دستگاه های تناسب اندام با ارزان ترین قیمت در بازار عرضه کند.

بازار عمده فروشان دستگاه تناسب اندام

بازار عمده فروشان دستگاه تناسب اندامبرای خرید عمده دستگاه های تناسب اندام می توانید از نمایندگی آن در سراسر کشورمان یا تولید گنندکان و فروشگاه های اینترنتی خرید کنید. خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سودآور می باشد. باعث می شود خریدار با کمترین هزینه بالاترین کیفیت و بهترین برند را خریداری کند.

اولین نمایندگی دستگاه تناسب اندام در غرب کشور

اولین نمایندگی دستگاه تناسب اندام در غرب کشورتولین نمایندگی دستگاه تناسب اندام در غرب کشور آذربایجان می باشد. اکنون توانسته معتبر و علمی کاهش وزن و سایز اسلیم فکتوری-هایپوکسی با داشتن بیش از 200 نمایندگی و مرکز تناسب اندام در بیش از 40 کشور جهان از قبیل اتریش، دبی، استرالیا، مصر، مراکش، روسیه، استانبول و ده ها کشور دیگر برای اولین بار در ایران برای هموطنانمان مرکز تناسب اندام را در سال 1389تاسیس کرد. این روش کاملا به صورت هوازی است و از هیچگونه جریان های غیر طبیعی و آزاردهنده استفاده نمی کند.

شما در عین حال که بصورت خیلی آهسته نرمش می کنید، به وسیله دستگاههای جریان خون خود را بالابرده و اکسیژن رسانی را در بدن بخصوص در قسمت هایی  که چاقی موضعی دارند به جریان می اندازید. با این روش می توانید به صورت کاملا علمی بدن خود رو طراحی کنید و به اندازه دلخواه خود برسید. هایپوکسی تنها راه حلی است که متخصصین آن را جایگزین جراحی های لاغری معرفی کرده اند.شما بدون عمل جراحی و خونریزی به سایز مورد علاقه ی خود دست پیدا می کنید.


سفارش بهترین نوع دستگاه تناسب اندام در اصفهان

سفارش بهترین نوع دستگاه تناسب اندام در اصفهانسفارش دستگاه تناسب اندام را از نمایندگی آن در اصفهان تهیه کنید فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ که عرضه انواع محصولات زیبایی و لاغری و انواع ماساژور و دستگاه دراز و نشست و انواع کمربند لاغری… عرضه می کنند.

سبک زندگی این روز ها به گونه ایست که بسیاری از افراد زمان کافی برای رسیدگی به سلامتی و تناسب اندام خود را ندارند و متاسفانه نمی توانند.

زمانی را برای ورزش کردن خود اختصاص بدهند، همچنین هزینه های بالا سالن های ورزشی هم از دیگر مشکلاتی است که موجب شده افراد از ورزش کردن فاصله بگیرند. به همین دلیل وسایل ورزشی ارزان قیمتی که امکان استفاده در منزل را هم داشته باشند بسیار مورد استقبال عموم مردم واقع شده است. دستگاه دراز و نشست تن زیب Tan Zib تحولی شگرف در زمینه تناسب اندام است.

بر خلاف دستگاه های مشابه که دامنه حرکتی کمی دارند، این دستگاه با طراحی ارگونومی منحصر بفرد خود‌، باعث تقویت تمام بدن مخصوصا عضلات میان تنه می شود.

دامنه حرکتی زیاد این دستگاه عضلات بالایی ، میانی و پایین تنه شکم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و کمک می کند تا در زمان کوتاه تری میان تنه باریک تری داشته باشید. با این دستگاه می توانید 6نوع حرکت مختلف شامل دراز نشست، دراز نشست بر عکس، چرخش میان تنه، تمرین رفت و برگشتی پایین تنه، حرکت شنا و حرکت کشش بدن را انجام دهید.


معروف ترین برند دستگاه تناسب اندام در بازار

معروف ترین برند دستگاه تناسب اندام در بازارمعروف ترین دستگاه بدن ساز اورجینال دستگاه فلکس تحت لیسانس آمریکا می باشد و در کشور تایوان طراحی و تولید می گردد. در دستگاه بدن سازی استیل فلکس ورقه های 5میل به کار برده شدت و چندین سال است که در کشور آمریکا جز دستگاه های ورزشی محبوب و پر طرفدار بشمار می آید.

شرکت استیل فلکس از پیشرفت ترین تکنولوژی موجود در بازار برای عرصه لوازم ورزشی استفاده می کند. تجهیزات هوازی استیل فلکس با استاندارد بالایی تولید شده که شامل تردمیل، دوچرخه، الپتیکال های خانگی و باشگاهی می باشند.

از جملع محصولات پر طرفدار استیل فلکس می توان سیم کش های آن را نام برد که با استقبال زیاد باشگاه داران مواجه شد. افراد حرفه ای خوش دست بودن دستگاه، زاویه مناسب، روان بودن آن را از امتیازات این برند محبوب می دانند.

یکی دیگر از خصوصیات دستگاه های استیل فلکس وزن سنگین این دستگاه هاست که باعث می شود در هنگام تمرین موقعیت مکانی دستگاه تغییر نکند.

معروفترین دستگاه بدن ساز ایرانی فیتنس بهترین برند دستگاه بدن ساز ایرانی می باشد. بهترین دستگاه بدن سازی ایران در حال حاضر از نظر بدنسازان حرفه ای دستگاهی است که از لحاظ کارایی و زیبایی و استحکام داشته باشد.این دستگاه کمترین ضربه را به بدن وارد می کند به نوعی مرکزیت و تمرکز عضلانی داشته است. دستگاهی که داخل هر مجموعه ورزشی قرار می گیرد جلب توجه کرده و دارای ظرافت می باشد

راهنمای نگهداری دستگاه تناسب اندام در فصل گرما

راهنمای نگهداری دستگاه تناسب اندام در فصل گرما نگهداری و پاکیزگی تجهیزات ورزشی اغلب نادیده گرفته می شود. اما معرفی و پیوستن به یک برنامه تمیز کردن منظم، و محیط عملیاتی آن نه تنها درک کاربران از امکانات را بهبود می بخشد .بلکه نیاز به خدمات و تعمیرات را نیز کاهش می دهد. همیشه باید از دستورالعمل های سازنده استفاده کنید. تا اطمینان حاصل شود که شما محلول تمیز کننده ای استفاده می کنید.

که به تدریج سطوح پلاستیک و فلز را تضعیف نمی کند. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که هنگام تمیز کردن ، به منفعت دستگاه ها و تجهیزات و مهمتر از همه، ایمنی شما است 

که هر مایعی را به دستگاههای بدن سازی نزنید در این قسمت برخی از مواردی که باید روزانه و هفتگی در نگهداری از دستگاه ها بدنسازی رعایت کنید ارائه می شود.

 توصیه می شود دستگاه بدنسازی را,با مواد پاک کننده محلول و خیفیف یا حتی با سرکه و با محلول 10% یا مایع ظرفشویی خانواده و 90% آب گرم روزانه تمیز کنید.اهمیت پاکیزگی تجهیزان ورزشی اغلب نادیده گرفته می شود.اما معرفی و پیوستن به یک برنامه تمیز کردن منظم ، احتمالا یکی از اولین و مهمترین مراحل در طول عمر تجهیزات شما است. تمیز کردن منظم و محیط عملیاتی آن نه تنها درک کاربران از امکانات تان را بهبود می بخشد بلکه نیاز به خدمات و تعمیرات را نیز کاهش می دهد.

همیشه باید دستورالعمل های سازند و چگونه استفاده کردن از محصول را مطالعه کنیم. تا اطمینان از کیفیت آن بدست بیاوریم. شما که از محلول های تمیز کننده استفاده می کنید به تدریج سطوح پلاستیک و فلز را تضعیف نمی کند، و همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که هنگام تمیز کردن به منفعت تجهیزات شما می باشد هنگام تمیز کردن با تجهیزات برقی آن توجه کنید به دلیل این پاشیدن اسید یا وایتکس به تجهیزات برقی باعث آتش سوزی  و اتصالی آن می شود. 

روزانه توصیه می شود دستگاه های تناسب اندام را با مواد پاک کننده یا محلولی خفیف مانند 10%صابون یا مایع ظرف شویی و 90% آب گرم تمیز کنید. بعد از تمیز کاری با محلول با یک پارچه خشک دستگاه را خشک کنید.

هفتگی باید همه پیچ و مهره ها برای شل شدگی مورد بازبینی قرار داده، به صورت صحیح سفت کنید. تمام کابل ها و تسمه را از نظر پوشش یا آسیب دیدن باز بینی کنید. همه دستگیره ها را از نظر پوشش یا آسیب رساندن، مخصوصا در ارتباط با نقاط اتصال باز بینی کنید. همه برچسب ها ار نظر قابل خوانده شدن پلاک ها و بر چسب های هشدار دهنده و احتیاط بازرسی کنید.

در حالی که تمیز کردن منظم و نگهداری پیشگیرانه همیشه توصیه می شود. بسیار شبیه یک ماشین، تعمیرات تجاری به صورت دوره ای مورد نیاز است. تجهیزات ورزشگاه شما از طریق استفاده مداوم اغلب فرسوده می شود و بنابراین چک های حرفه ای به طور معمول طول عمر محصول را افزایش می دهد.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *