خرید و فروش دستگاه پلاسما پن در شیراز

نام دستگاه پلاسما پن این روز ها بسیار شنیده می‌شود و کاربردهای گسترده ای در پزشکی داشته است. درباره این دستگاه چه می‌دانيد؟ موارد کاربرد این دستگاه چیست؟ چگونه می‌توان نوع اصل آن را از تقلبی تشخیص داد؟ خرید و فروش دستگاه پلاسما پن در کدام مراکز استان ها صورت می‌گیرد؟ نحوه خرید غیر حضوری آن چگونه است؟ بهترین مارک های ایرانی و خارجی پلاسما پن کدام است؟ تا انتهای مطلب مارا همراهی کنید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛ خرید و فروش دستگاه پلاسما پن در شیراز

قیمت دستگاه پلاسما پن در بازار بین المللی

قیمت دستگاه پلاسما پن در بازار بین المللیاز آنجایی که این دستگاه یک ابزار پزشکی است و در جهت زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چه در بازار های داخلی و چه در بازار های بین المللی بسیار پر فروش است، به طوری که روز به روز به ارقام تقاضای آن افزوده می‌شود. نرخ پلاسما پن در بازارهای جهانی به عوامل مختلفی نظیر اندازه دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در آن، جنس بدنه دستگاه، شرکت سازنده، جنس سوزن، تعداد سوزن و غیره بستگی دارد.

خرید دستگاه پلاسما پن غیر حضوری

خرید دستگاه پلاسما پن غیر حضوریدستگاه پلاسما پن، از جمله ابزارهای دستی و سبک است که زیبایی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این دستگاه غالبا از نوع پلاستیک های سبک و مقاوم است. از آنجایی که کار با آن به صورت دستی است و نیاز به دقت دارد، سبک بودن آن بسیار مهم است که با استفاده از انواع پلاستیک های مقاوم و در عین حال سبک، این نیاز برطرف می‌شود. دارای یک سوزن است که در بالای دستگاه تعبیه شده و غالبا از جنس مس است تا در مجاورت رطوبت و گرما اکسید نشود. معمولا همراه دستگاه تعدادی نیز سوزن ارائه می‌شود تا در صورت کند شدن سوزن، شکستن سوزن و غیره از آن ها استفاده شود. در انتهای این دستگاه جایگاهی برای وصل کردن سیم شارژر وجود دارد که دستگاه پلاسما پن به وسیله برق سراسری کار کرده و انرژی الکتریکی را به پلاسما تبدیل می‌کند. پلاسما به حالت چهارم ماده مشهور است. در گذشته تنها سه حالت ماده شناخته شده بود که عبارت است از؛ حالت جامد، حالت مایع و حالت گاز. حالت پلاسما مابین گاز و جامد قرار دارد و به گاز به شدن یونیزه شده مشهور است. استفاده از حالت چهارم ماده در این دستگاه باعث ایجاد لیزر های گازی شده است که از جمله کاربرد های پلاسما در دنیای فیزیک و پزشکی است. قطعه داخلی این دستگاه متشکل از یک صفحه است که قطعاتی مانند پمپ ها و دکمه ها روی آن منظم شده اند.

یکی از روش های خرید دستگاه پلاسما پن، روش خرید اینترنتی و غیر حضوری است. در این روش هزینه و دردسرهای رفت و آمد حذف شده است و تلف شدن وقت در اثر ماندن در ترافیک های شلوغ شهری نیز حذف شده است. همچنین می‌توان در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت ساعت کاری، اقدام به ثبت سفارش کرد. مشتریان می‌توانند جهت تهیه این دستگاه با مشاوران سایت ما در ارتباط باشند و در صورت رضایت و تمایل، اقدام به سفارش آن نمایند.

مرکز فروش دستگاه پلاسما پن در استانها

مرکز فروش دستگاه پلاسما پن در استانهاخودکار پلاسمایی، ابزاری است که در مطب های زیبایی و سالن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. موارد مصرف پلاسما پن چندین مورد است که در زیر به آن ها اشاره می‌کنیم؛

  • یکی از کاربرد های آن درمان افتادی پلک است که اغلب در افرادی با سن بالای پنجاه سال رخ می‌دهد و با استفاده از این خودکار دیجیتالی می‌توان در جلسه های کوتاه و کم به رفع این مشکل پرداخت.
  • از دیگر موارد استفاده آن برای برداشت خال و ضایعات گوشتی بدن است.
  • برای از بین بردن جای جوش و آکنه از این دستگاه استفاده می‌شود. حتی می‌توان برای برداشت جوش های فعال نیز از آن استفاده کرد.
  • از آن می‌توان برای از بین بردن ترک های پوستی ایجاد شده در اثر چاقی یا لاغری استفاده کرد.
  • برای از بین بردن چین و چروک پوست این دستگاه بهترین گزینه است که با لیفت کردن پوست باعث صافی آن می‌شود.
  • در مواردی حتی از آن می‌توان برای سفید کردن دندان ها در مطب های دندان پزشکی استفاده کرد.
  • از آن می‌توان برای پاک کردن تتو های دائمی پوست بدون عوارض استفاده کرد.

استفاده از دستگاه پلاسما پن بر روی پوست های مختلف بدون خونریزی است. در این روش نیازی به بستری بیمار نیست چرا که این کار از روش های بدون جراحی است. از آنجایی که تنها رویه اول پوست مورد جراحی قرار می‌گیرد و لایه های زیرین دست نخورده باقی می‌مانند، در نهایت زخم های سطحی ایجاد شده تا حداکثر دوازده روز بهبود می‌یابند. برخلاف سایر روش ها مدت زمان بسیار کمی برای حل مشکلات پوستی کافی است. امکان عفونت در آن بسیار پایین بوده و حتی نزدیک به صفر است.

متقاضیان می‌توانند جهت تهیه این خودکار های دیجیتالی به نمایندگی فروش پلاسما پن در استان ها مراجعه نمایند و راحت ترین راه های تهیه آن به سایت مرکز فروش پلاسما پن در استان های مورد نظر است.

خریدار دستگاه پلاسما پن به قیمت تولید

خریدار دستگاه پلاسما پن به قیمت تولیددستگاه های پلاسما پن که در فروشگاه ها عرضه می‌شوند، علاوه بر قیمت تولید دارای قیمت ارزش افزوده به منظور سود فروشنده است که اندکی قیمت دستگاه ها بیشتر می‌کند. این روز ها می‌توان این دستگاه ها را به صورت مستقیم خریداری کرد. در خرید مستقیم از آنجایی که واسطه ها حذف می‌شوند، قیمت نهایی به قیمت تولید دستگاه صورت می‌گیرد و امروزه این روش متداول تر است. مشتریان می‌توانند جهت تهیه دستگاه پلاسما به صورت مستقیم و به قیمت تولید از طریق سایت اینترنتی معتبر ما اقدام به ثبت سفارش نمایند.

نمایندگی دستگاه پلاسما پن در گرگان

نمایندگی دستگاه پلاسما پن در گرگانافراد عادی و کسانی که تخصص پزشکی استفاده از دستگاه پلاسما را ندارند نمی‌توانند از آن استفاده کند و باید از استفاده خودسر در منزل از آن اجتناب کنند، چرا که ممکن است باعث ایجاد زخم های عمیق و بدتر کردن اوضاع کند. در جامعه پزشکی زیبایی استفاده از این دستگاه بسیار افزایش یافته است و نه تنها پزشکان زیبایی بلکه دستیاران و افرادی که برای استفاده از این دستگاه دوره دیده اند نیز می‌توانند از آن بهره بگیرند. متقاضیان و مشتریان محترم می‌توانند به سایت مرکز خرید دستگاه پلاسما در گرگان مراجعه و اقدام به ثبت سفارش نمایند.

کارخانه تولیدی دستگاه پلاسما پن

کارخانه تولیدی دستگاه پلاسما پندر ایران نیز کارخانه هایی جهت تولید پلاسما پن وچود دارند که به دو صورت کار می‌کنند؛

  1. یکی کارخانه های تولیدی که تحت لیسانس کشور های خارجی نظیر کره جنوبی، ژاپن، آلمان و غیره مشغول به کار هستند که در این نوع تولیدی ها، قطعات دستگاه از کشور خارجی به ایران صادر می‌شود و وظیفه وصل کردن قطعات به هم و ساخت بدنه و همچنین بسته بندی آن  با کارخانه است.
  2. دوم کارخانه هایی هستند که هم قطعات دستگاه را می‌سازند و هم وظیفه سر هم کردن قطعات و بدنه را برعهده دارند و یک محصول ملی با مارک ایرانی تولید می‌شود.

متقاضیان می‌توانند جهت خرید پلاسما پن از کارخانه تولیدی آن، با مشاوران سایت ما در ارتباط باشند و در صورت تمایل به ثبت سفارش دستگاه بپردازند.

عرضه دستگاه پلاسما پن در بازار

عرضه دستگاه پلاسما پن در بازارامروزه  پلاسما پن های زیادی با انواع بسته بندی ها، کیفیت ها، مارک ها و قیمت در بازار ها عرضه می‌شود و در این بین برخی سودجویان دست به تولید دستگاه های پلاسما پن تقلبی زده اند که گاها به قیمت اصل این نوع دستگاه ها، به خریداران می‌فروشند. جهت تشخبص دستگاه پلاسما اصل مواردی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم ؛

  • یکی از راه های آسان تشخیص نوع اصل، دقت در آرم شرکت مورد نظر است. اگر با آرم شرکت اصل و واقعی آشنا باشید با یک نظر میتوانید تفاوت طراحی آرم را در نوع تقلبی تشخیص دهید که دلیل آن عدم صرف وقت زیاد در طراحی دستگاه های تقلبی است.
  • راه دوم دقت در نوع طراحی دستگاه است. پلاسما پن های اصل دارای طراحی زیبا و در عین حال ظریف هستند، در حالی که در نوع تقلبی دقت چندانی در طراحی بدنه نشده است.
  • راه سوم، دقت در کیفیت جنس و ساخت بدنه است که با لمس و فشار کوچک قابل تشخیص است. پن های اصل دارای بدنه ای مقاوم و بدون انعطاف هستند، در حالی که نوع تقلبی به دلیل استفاده از پلاستیک های نازک و بی کیفیت، با فشار خم می‌شوند.
  • از دیگر راه های تشخیص می‌توان به عمر دستگاه اشاره کرد. عمر دستگاه های بی‌کیفیت و تقلبی بسیار کوتاه است و با چند بار کار کردن از کار میفتند. البته این راه تشخیص موقع خریدن به درد نمی‌خورد و بعد از استفاده از دستگاه شاهد آن خواهید بود.
  • دستگاه های تقلبی که اکثرا از چین و پاکستان هستند، بدون گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، در حالی که انواع اصل خودکار های پلاسمایی دارای گارانتی شرکت مورد نظر است.

بازار بزرگ انواع پلاسما پن در کشور

بازار بزرگ انواع پلاسما پن در کشورافرادی که تاکنون موفق به تهیه خودکار پلاسمایی دیجیتالی نشده اند، می‌توانند با مراجعه به بزرگ ترین بازار دستگاه پلاسما پن شانس خود را برای خرید بهترین و مناسب ترین نوع آن امتحان کنند و از آنجایی که انواع مختلفی از آن در این بازار موجود است و قیمت های متفاوتی وجود دارد، باید در انتخاب آن بسیار دقت است. همچنین در این بازارها حراجی دستگاه پلاسما پن نیز دیده می‌شود که بهترین موقعیت برای خرید یک خودکار دیجیتالی با قیمتی مناسب است.

صادرات دستگاه پلاسما پن به صورت عمده

صادرات دستگاه پلاسما پن به صورت عمدهاستفاده از پلاسما پن در اکثر کشور ها جا افتاده است و بیشتر کشور ها اقدام به واردات دستگاه پلاسما پن از سایر کشور ها می‌کنند. ایران نیز در گذشته از وارد کنندگان آن از کشورهایی نظیر کره جنوبی و آلمان بوده است ولی اکنون به خودکفایی رسیده است و کارخانه های تولید این خودکار دیجیتال در ایران حداکثر سعی خود را کرده اند که محصولی هم تراز با کالای مشابه در سطح جهانی تولید کنند که توانایی رقابت با آن ها را داشته باشد. از جمله کشور های خریدار خودکار های پلاسمایی ایرانی می‌توان به روسیه و برخی کشور های عربی نظیر عراق و بحرین اشاره کرد که ارقام گمرکی حامی از افزایش این تقاضاهاست. به طوری که امروزه صادرات  عمده آن به دلیل تعداد تقاضا های بالا افزایش یافته است. در نهایت می‌توان گفت صنعت صادرات این محصول تا حدودی سود آور است و در آینده با افزایش بیشتر کیفیت و به دنبال آن افزایش مثبت تقاضاها، بهتر نیز خواهد شد. افزایش نقدینگی و به وجود آمدن فرصت های شغلی جدید از جمله مزایای این صنعت بوده است.

تحویل فوری دستگاه پلاسما پن

تحویل فوری دستگاه پلاسما پنامروزه پلاسما پن دست دوم نیز در کنار انواع جدید و نو آن در بازار وجود دارد که خریداران می‌توانند بسته به مقدار بودجه خود هر کدام از آن ها را در توان دارند، خریداری کنند. همواره قیمت نوع دست دوم از نوع دست اول و جدید به دلیل کارکرد و استفاده پایین است و اگر دارای اشکالات جزئی نیز باشند، بسیار پایین تر فروخته می‌شوند. اغلب شرکت توزیع پلاسما پن اقدام به فروش پلاسما پن دست دوم نیز می‌کنند. مشتریان می‌توانند جهت تهیه این محصول از سایت سایت ما اقدام به ثبت سفارش نمایند که همیشه سعی می‌کنیم محصول را در اسرع وقت و با تحویل فوری به دست متقاضیان گرامی برسانیم.

بهترین مارک دستگاه پلاسما پن ایرانی و خارجی

بهترین مارک دستگاه پلاسما پن ایرانی و خارجیاین روز ها دستگاه های پلاسما پن زیادی با مارک های ایرانی و خارجی، وجود دارند  که دانستن بهترین مارک های آن در یک انتخاب خوب و به صرفه کمک شایانی خواهد کرد؛

  • خودکار پلاسمایی بیوتی مانستر (Beauty Monster) : این خودکار از جمله برندهای معروف و محبوب کره در ایران است که دارای بدنه ای از جنس پلاستیک بوده و یک صفحه جهت نشان دادن میزان قدرت دستگاه دارد که توسط دکمه هایی قابل تنظیم است. همچنین دارای آداپتور است که دستگاه به وسیله آن شارژ می‌شود.
  • پلاسما پن استارک فورس: این خودکار پلاسمایی از جمله برندهای پرطرفدار ساخت ایران است که قطعات آن از کره جنوبی وارد می‌شود. دارای رنگ های سفید یخچالی، خاکستری و سیاه است. از دکمه های روشن خاموش و تنظیم پمپاژ تشکیل شده است و از جمله مدل های برقی خودکار پلاسمایی است.
  • پلاسما پن مگلو( Maglev): این برند معروف متعلق به کشور آلمان است. شکل ظاهری آن اندکی متفاوت تر از سایذگر برند های موجود در بازار است. سوزن تعبیه شده در آن بر خلاف سایر انواع آن به صورت هم سو با شکل دستگاه نبوده و خمیده است که این باعث راحتی کار با آن می‌شود.

بورس بهترین مدل پلاسما پن در ایران

بورس بهترین مدل پلاسما پن در ایراناز آنجایی که امروزه تقاضا برای تامین انواع خودکار های پلاسمایی افزایش یافته است و معمولا به دنبال خرید بهترین مدل این دستگاه ها هستند، متقاضیان می‌توانند جهت تهیه جدید ترین و بهترین مدل های آن سایت تامین کننده دستگاه پلاسما پن ممتاز مراجعه و سپس اقدام به ثبت خرید اینترنتی نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *