انواع دستگاه کربوکسی تراپی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی قیمت خرید

انواع دستگاه کربوکسی تراپی در بازار تجهیزات پزشکی در طرح و مدل های مختلف وجود دارد. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های مختلف می باشند. اما در نهایت به طور کلی دستگاه کربوکسی از روش مزوتراپی استفاده می کند. در این روش پر طرفدار زیبایی به جای تزریق مواد مغذی که در مزوتراپی استفاده می شود. با تزریق گاز co2 به لایه زیر پوست، از عکس العمل طبیعی بدن جهت افزایش کلاژن سازی استفاده می شود.

دستگاه کربوکسی تراپی چیست؟

دستگاه کربوکسی تراپی یکی از ابزار های پزشکی زیبایی می باشد که این روزها طرفداران خودش رو بین افراد جویای زیبایی و پزشکان حوزه زیبایی پیدا کرده است. دستگاه کربوکسی تراپی گاز دی اکسید کربن را با استفاده از نیدل های ظریف مانند گیج ۲۷ یا ۳۰ به زیر پوست تزریق می کنند. با افزایش تراکم گاز co2 در لایه های زیرین پوست، سیستم ایمنی بدن نیاز به افزایش اکسیژن پیدا می کند و با بالا رفتن سرعت گردش خون در ناحیه تزریق میزان کمبود اکسیژن جبران می شود. و پوست شروع به کلاژن سازی و بازسازی ناحیه مورد درمان می کند.

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی در مدل های مختلف و متنوع در بازار وجود دارد که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت می باشند.

ما در اینجا دستگاه کربوکسی تراپی را به چهار دسته تقسیم می کنیم

  1. دستگاه کربوکسی پرتابل
  2. دستگاه کربوکسی آنالوگ
  3. دستگاه کربوکسی دیجیتالی
  4. دستگاه کربوکسی دیجیتال پلاس

دستگاه کربوکسی پرتابل :

این مدل دستگاه کربوکسی به صورت قلم مانند و کوچک است که کپسول و رگولاتور روی قلم قرار گرفته است. این مدل کلا وارداتی هستند و در ایران تولید نمی شود. کار و نتیجه این دستگاه ها مانند سایر دستگاه های کربوکسی می باشد.

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی آنالوگ:

این مدل دستگاه کربوکسی تراپی در واقع می توان گفت که تنظیمات دستگاه تا حدودی نیمه اتوماتیک و در برخی از مدل ها کاملا دستی می باشد. صفحه نمایش لمسی ندارند و تنظیمات رگولاتور با دست انجام می شود. و این مدل برای کسانی مناسب است که کاملا با دستگاه کربوکسی آشنایی دارند زیرا کاربر باید به صورت دستی میزان حجم تزریق گاز را تعیین نمایید.

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی دیجیتالی:

این مدل از دستگاه های کربوکسی تراپی دارای صفحه نمایش لمسی ۴-۷ اینچی هستند و سیستم تنظیمات دستگاه به صورت هوشمند عمل خواهد کرد. در بر خی از مدل های دستگاه کربوکسی تراپی دیجیتالی تنظیمات رگولاتور به صورت هوشمند انجام می شود و در برخی از مدل ها به صورت دستی انجام می گردد. این مدل ها برای تمام افرادی که می خواهند با دستگاه کربوکسی کار کنند مناسب است.

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی دیجیتال پلاس:

این مدل دستگاه کربوکسی تراپی کاملا هوشمندانه عمل می کنند اما کاربر به انتخاب خود می توانند تعدادی ازاندیکاسیون را به صورت دستی تغییر دهد. این مدل دستگاه کربوکسی تراپی دارای صفحه نمایش با کیفیت تر و بزرگتر می باشند. این مدل دارای منوهای کاربردی می باشد که کار را برای کاربر بسیار راحت تر کرده و تنها با انتخاب ناحیه مورد درمان دستگاه کلیه تنظیمات تزریق را به صورت هوشمندانه انجام می دهد.

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی قیمت خرید

قیمت مدل های مختلف دستگاه کربوکسی با هم متفاوت می باشد. هر کدام از مدل ها دارای مشخصات منحصر به خود هستند. و این قیمت تمام شده تولید محصول و کیفیت است که قیمت نهایی دستگاه را تعیین می نماید. بهترین مدل های دستگاه کربوکسی تراپی را می توانید از نمایندگی معتبر این محصول خریداری نمایید. ما بهترین و با کیفیت ترین برندهای بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. قابل ذکر است تمام قیمت ها ارائه شده به مشتریان با قیمت تولید کننده می باشد. تمام محصولات دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

آموزش دستگاه کربوکسی تراپی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

ما آموزش کار با دستگاه کربوکسی تراپی را به صورت رایگان به شما آموزش خواهیم داد. تنها کافی ایست که دستگاه را از شرکت ما خریداری بفرمایید و نیازی به صرف هزینه های اضافی برای یادگیری نخواهید داشت. پس از ثبت خرید، طی ۴-۵ روز کاری، کارشناسان نصب در محل کار شما برای نصب و آموزش حضور خواهند یافت. و این شامل کلیه مشتریان می باشد در هر کجایی ایران باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *